måndag 25 februari 2008

Shopping :)

Idag var det tentadags och på vägen dit kändes det faktiskt ganska bra, men så fort vi fick ut tentan vände det.. det gick verkligen så himla dåligt :( Jag tror att det är den svåraste tentan jag har gjort och det finns ingen möjlighet att jag kan ha klarat den. Men jag var ju i alla fall inte den enda som inte klarade den, typ hälften av klassen räknar med en omtenta.

Så för att trösta oss lite åkte jag, Emma, Frida och Elle till Burlöv center för att shoppa och äta lunch. Det blev vegetariska vårrullar och ris på wok kitchen. Jag handlade ett par supersnygga pumps, ett par svarta sneakers, ett halsband som jag letat efter jättelänge och lite annat smått och gått så nu mår jag i alla fall lite bättre!



Ikväll ska jag hem till Johan och äta pizza och hjälpa honom att planera lite till sin 25-års fest, det kan nog behövas :)

Inga kommentarer: