söndag 17 februari 2008

Melodifestivalen

Kollade på Melodifestivalen igår, och ibland måste jag bara undra hur en del av bidragen kommer med, igår var det i alla fall förvånansvärt många bra bidrag. Sannas bidrag var riktigt bra och hon är ju grymt duktig, synd bara att det är en ballad.. för jag tycker inte att det passar i en melodifestival. Fredde hämtade mig och vi åkte hem till Pontus en liten stund och sedan åkte vi hem till Hannes och spelade Guitar Hero 2 istället eftersom Pontus har lite gnälliga grannar. Jag stannade till halv ett sen var jag så himla trött så jag tog bussen hem och sov i stället för att följa med de andra ut!

Idag har det bara varit en typisk söndag, jag har sorterat bland mina skivor till datorn och hittade en massa gamla bilder att skratta år :) men där fanns en del att slänga också... varför sparar man på en massa skit egentligen? Nu har jag precis ätit lite middag med mamma och pappa och sitter och kollar på Top Model. Här är en kille och försöker laga min värmepump, hoppas att det går bra. Imorgon är jag ledig, aå då får jag väl ta tag i mitt pluggande lite, för nästa måndag är det tenta igen och hela nästa helg är fullbokad.

Inga kommentarer: