torsdag 28 februari 2008

Skridskor

Igår skulle jag egentligen åkt skridskor med två klasskompisar, jag har inte åkt på riktigt länge så jag var så glad att det äntligen skulle bli av. Jag hämtade upp mina skridskor från källaren och dammade av typ 3 års damm från dom så dom faktiskt blev vita igen. Sen blev det inget... :( Men vi har i alla fall bestämt att vi ska åka nästa onsdag istället!

Idag var det skola 9-13 och sen hämtade jag min video hos Jonas, jag har varit utan den ganska länge nu. Vi hade filmkväll hos Fyhr en kväll och jag tog med min video för att vi skulle kolla på några gamla vhs-filmer och sen orkade jag inte släpa den med mig hem igen, så den blev kvar där.. och nu är Fyhr typ aldrig hemma så det var bättre om Jonas hade den hos sig istället, för honom träffar jag ju typ varje dag i skolan. Och nu har den äntligen kommit hem! På vägen hem åkte jag inom Triangeln och shoppade lite, det blev några fynd faktiskt. Dom har tydligen någon typ av rea som heter TODAY, där man får halva priset på utvalda varor den dagen. Jag köpte ett par byxor, en polotröja utan ärmar, en gul skjorta som jag tror kommer vara fin när man är lite brun samt en vårjacka. Jag kunde dessutom utnyttja min H&M bonuscheck så jag fick jackan gratis! Ikväll har jag bowlat med Dankan och denna gången var det min tur att vinna :) fast jag inte fick lika bra poäng som sist. Men det spelar ju egentligen ingen roll, huvudsaken är att vi hade roligt! Nu är klockan mycket och det är dags att sova för imorgon är det fest och jag är dessutom ledig hela dagen, så jag ska passa på att ringa på lägenheter.

Inga kommentarer: