torsdag 21 februari 2008

Tentaångest som fan

Bowlingen igår gick bra de första två rundorna fick 149 respektive 120 något! Men jag vann inte ändå :( men det var kul i alla fall.

Idag var sista dagen med repetition innan tentan och efter det satt jag och pluggade tillsammans med några från klassen så det var en del ljus som gick upp idag med :) Men jag har fruktansvärd panik för att min helg är så fullbokad när jag egentligen skulle behöva vara hemma och plugga hela helgen istället. I dag när jag kom hem från skolan var jag tvungen att följa med min pappa till Danmark och handla till min fasters 50 års dag, pappa och faster skulle ha åkt men då hon har dragit av sitt ledband så fick jag hoppa in istället... kom hem, åt och sitter nu och kollar på "du är vad du äter". Är så himla trött så jag skulle egentligen behöva sova men jag måste verkligen ta tag i min maskeradkostym till i morgon eftersom vi ska vara hos Anna och Tim redan kl. 18.00 och innan dess måste jag både städa och plugga.. vet inte hur jag ska hinna med allt...

Nu till något mycket roligare; jag fick jobbet som visningsvärd på Peab :) Hon ringde idag och ska skicka avtal till mig nästa vecka, så nu ska även jag börja tjäna lite pengar! Känns som att jag har börjat ta tag lite i mitt liv och allt kanske kan ordna sig ändå, bara det svåraste kvar nu.

Inga kommentarer: