tisdag 1 februari 2011

Vad hände med solen?

Idag är det riktigt grått och tråkigt utanför mitt fönster, trots att temperaturen är högre idag så känns det betydligt kallare i vinden.. Jag som trodde att vi kanske skulle kunna få lite vår nu... Om en liten stund ska jag till frisören och klippa mig, det behövs verkligen! Jag ska göra ett par jobbärenden på vägen tillbaka och sen är det lunch :) Jag har en känsla av att denna dagen kommer att gå snabbt!
Igår planterade jag mina vårblommor, så jag i alla fall kan låtsas att det börjar bli vår, och sen blev det mys i soffan resten av kvällen. Det var ju både Top Model och Rum för en stjärna att titta på. Inredningsprogram är nog min absoluta favorit, man får så mycket inspiration!

Inredarna är Simon och Tomas ifall någon skulle ha missat det :)

Nu är inte orange min favoritfärg, men i övrig blev det väldigt snyggt!


Marie

Inga kommentarer: