måndag 7 februari 2011

Massor av tjejsnack

En från början helt oplanerad helg ledde till fullt upp :). I fredags åkte jag hem till mamma och pappa på middag, faster Ingela var också där och senare kom kusin Claudia förbi. Det blev en mysig middag och massor av tjejsnack när pappa tröttnade på oss och tittade på tv istället.

I lördags fixade jag lite i lägenheten och hade en mysig, lugn dag. På kvällen hämtade jag sushi på vägen hem till Andrea på tjejkväll. Även där blev det mycket tjejsnack så klart och när klockan närmade sig midnatt tog vi bussen till båten (Prins Bernhard), där var inte så mycket folk när vi kom dit, men det trillade in en del senare, tyvärr var det mycket yngre folk.. strax innan tre tog vi bussen hem igen. Det togs en del foton men eftersom jag inte har kameran med mig nu så får bilduppdateringen komma senare.

I går var jag trött, så det blev en del tid i soffan. Jag tog en promenad till stan och åt lunch med Lillan på Café Gustav Adolf, det blev en supergod smögen-ciabatta :). De har en superfin brunch-buffé som vi bestämde att vi måste äta någon dag! Jag promenerade hem igen och tog en powernap innan det var dags för middag hos faster Ingela, det bjöds på en mumsig lasange!

Helgen avslutades fint med chips, dippa och Solsidan, och så var det en ny vecka igen..

Marie

Inga kommentarer: