torsdag 17 februari 2011

Tiden springer iväg

Nu är det redan slutet av denna veckan och veckan har gått jättefort. Det har blivit så himla kallt ute här i Skåne igen, det blåser riktigt isigt, men idag är det sol i alla fall. Enligt någon väder

Igår mötte jag Malin och Leyton i stan för en fika och lite tjejsnack, vi träffas alldeles för sällan. Leyton har blivit så stor sedan jag såg honom sist, han har fått tänder, kan gå och har börjat prata. Du har verkligen världens sötaste lilla unge Malin. I alla fall så åkte jag hem och tog itu med tvätten, sen kom mamma förbi och jag färgade hennes hår och vi delade en pizza. Det är alltid mysigt att mammisen på besök. När mamma åkt hem vek jag tvätt och renbäddade sängen innan läggdags!

Idag får jag besök, så det blir massa mys! :)

Marie

Inga kommentarer: