tisdag 1 februari 2011

Nytt vardagsrum?

Jag skulle vilja göra om lite i mitt vardagsrum. Jag är lite trött på både vitrinskåpet och tv-bänken faktiskt. Jag har ju haft dem sedan långt innan jag flyttade hemifrån och de är praktiskt och helt okej men nu är jag sugen på något annat och jag skulle ju vilja ha mer vitt :)


Liatorp vitrinskåp (bokhylla och vitrindörrar) från Ikea




Annika vitrinskåp och tv-bänk från Jysk. Dessa är det dessutom ordentlig rea på just nu



Mitt matrumsbord vill jag ju också byta ut, där har jag just nu ett gammalt skrivbord och klappstolar.. Dags att byta kanske?



Även detta är serien Annika från Jysk

Jag har inte köpt möbler från Jysk innan, är det någon som har koll på kvaliteten?


Marie

1 kommentar:

Mille sa...

De vita möblerna skulle passa jättefint i ditt vardagsrum!

Jag har tv-bänk och soffbord från Jysk, de i svart glas. Har funkat jättebra, men benen blev lite lösa efter vår flytt. Annars har jag inte handlat möbler där. Tror att de är okej, man borde ha hört mer om dem annars.

Lycka till i möbeljakten!