torsdag 20 januari 2011

Masterchef finalen

Den här veckan har gått i en rasande fart faktiskt, även om jag inte har gjort speciellt mycket efter jobbet. Men jag har i alla fall jobbat lite längre än vanligt och så är man trött när man kommer hem.

På lördag ska jag tvätta på dagen och sen ska jag hem till mamma och pappa på middag och på fredag ska jag eventuellt till Lillan och kolla på Let´s dance, men det beror på hur trött jag är efter jobbet. Jag ska försöka hinna med att baka lite också, det var längesen nu! Kanelsnäckor och Kolakakor blir det nog! MUMS!

Jag har följt Masterchef USA, massor av duktiga amatörkockar och god mat, i dag är det de sista två avsnitten och jag kommer att sitta bänkad framför tv:n och heja på Whitney, den unga studenten som har varit superduktig genom hela programmet



Jury och programledare

De fyra finalisterna, Lee, Whitney, David Miller och Shetaal


Marie

Inga kommentarer: