måndag 17 januari 2011

En lyckad tjejkväll

Då var ännu en helg förbi... I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, det är skönt med sådana dagar men det hade självklart varit trevligare med lite sällskap. I alla fall så åt jag gott, tittade på film, Let´s dance och somnade tidigt.

På lördagen storstädade jag i lägenhet, handlade, lagade mat och efterrätt och så kom tjejerna intrillandes nästan på pricken klockan 18.00. Vi åt, drack, spelade spel och sjöng singstar, vi hann till och med med en runda Twister innan det var dags att ta bussen till stan. Eftersom Carro hört att Hipp skulle ha stängt bestämde vi oss för Swing in istället. Strax innan stängning 03.00 tog sig 3 trötta tjejer till bussen och åkte hem till mig för att sova. Det var en mycket trevlig kväll med tjejerna, precis som det brukar vara!

Igår vaknade vi ganska tidigt, åt en god frukost och plockade undan lite innan Anna och Åsa begav sig hemåt igen. Resten av dagen var lugn, jag kollade på PS! I love you, för typ 5 gången, tog en timmes power walk, diskade all disk från lördagen och så avslutade jag kvällen i soffan med En prinsessas dagbok innan läggdags.

Ha en bra vecka!

Marie

Inga kommentarer: