torsdag 27 januari 2011

Första blomman utslagen

Dagarna bara springer iväg tycker jag. Idag har vi kallt men soligt i Malmö och bara att solen tittar fram gör mig glad!

Jag var ledig från jobbet igår och passade på att vacciera Findus. Det var ettårs-vacciationen mot kattpest och kattsnuva och nu behöver vi bara göra det en gång om året i fortsättningen. Han är ju inte jätteglad för att vara instängd i sin väska eller för att åka bil men det går bättre och bättre för varje gång! Kvällen spenderade jag på facebook-chatten och pratade med en gammal vän som jag saknar.. Vi hörs alldeles för sällan!

Idag är jag tillbaka på jobbet och första orkidéen har slagit ut nu! Synd att de inte blommar oftare för de är så himla fina!

Ha en fortsatt bra vecka, snart är det helg igen :)

Inga kommentarer: