söndag 30 januari 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig

I fredags blev det tjejkväll hos Andrea, alla tog med sig något att äta och så hade vi en trevlig kväll tillsammans med god mat och sällskapsspel. Lördagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, men framåt kvällen begav jag mig i alla fall hem till kusin Anna en stund, det blev te, film, tjejsnack och mys med alla djuren :)

Idag skiner solen igen och det känns nästan som lite vår trots den låga temperaturen. Om en liten stund kommer föräldrarna och hämtar mig för en tur ut till Svågertorp. Jag tänkte att jag skulle handla lite fina vårblommor/lökar att plantera i min hjärt-kruka och så blir det en tur till Rusta när vi ändå är i krokarna. Ikväll blir det nog pizza och film bara, det är skönt med söndagar!

De följande veckorna på jobbet kommer att bli lugna, chefen är på semester i två veckor och vi ska skiftas om att vara lediga lite. Man måste ju passa på när man kan :)

Ha en fortsatt bra helg!

Marie

Inga kommentarer: