måndag 10 januari 2011

Längtar efter våren!

Igår åkte J till Thailand, de bestämde sig på lördagen och ett par timmar senare, efter att ha umgåtts med mig en stund, begav de sig med bil till Arlanda och igår lyfte planet 12.35. Jag fick mail av honom för en stund sedan att de var framme och att allt var bra :) Jag har varit orolig eftersom jag inte kunde se att planet hade landat.. typiskt mig.

Det mesta av julpyntet har nu packats ner i kartonger och bara stjärnorna i fönsterna återstår, jag tänkte att de ska få vara kvar denna veckan också i alla fall, bara för att det blir lite ljusare och mysigare då. Nu längtar jag efter våren och att få plantera en massa fina blommor på balkongen igen. Ljungen i mina blomsterlådor har hållt jättebra, men nu är jag sugen på något annat!

Nu försöker jag uthärda sista timmen på jobbet och sen är det dags att åka hem till lilla Findus!

Finaste Findus och påskliljorna för snart ett år sedan


Marie

4 kommentarer:

Malin sa...

Det där med att ses tycker jag låter som en utmärkt ide ! Nästa vecka är jag ledig måndag och onsdag som de ser ut nu...hur har du de ??

Anonym sa...

OJ va stor han har blivit liie Findus :)

Sab sa...

OJ va stor han har blivit lille Findus :)

Marie sa...

Ja, han har blivit en riktig bamse! Och dett är ändå förra våren! :)