fredag 25 december 2009

Julfirande

Nu har lillejul och julafton passerat och jag har haft det jättemysigt och fått massor med fina julklappar. I onsdags (lillejul) var jag, Findus, T, svärmor och Emelie hemma hos mamma och pappa. Vi åt god trerätters middag (inte julmat), bytte julklappar och spelade spel. Jag fick en berlock till mitt Sabo-armband, en lång huvtröja från Gina Tricot, Ice Age 3 och ett nagellack av älsklingen. Av svärmor och Emelie fick jag spa-saker (body scrub, badsalt osv) och svarta höga "kvistar" med små lampor i.

I går var vi hemma hos Kusin Anna och Tim en liten stund och åt middag och bytte julklappar. Av faster Ingela fick jag en väggklocka som hon gjort och shotglas på en glasbricka och av Anna fick jag en gör-det-själv ram med två delar där man i den ena delen kan göra ett tass-avtryck och i den andra ett foto. Bilder kommer när den är färdig!

Av mamma och pappa fick jag en extern hårddisk så jag kan överföra alla mina bilder från datorn ifall det skulle hända något med den och så fick jag ett väldigt bra bidrag till mitt studielån. Alltså helt perfekta presenter från alla!

Nu sitter jag i soffan med Findus, jag har precis gjort vid mig och ska snart traska iväg till Kristoffer och Evelina som bor 50 meter från mig, det blir bara förfest för min del sen hem till lillkillen igen.

Imorgon ska jag och T bowla och äta middag med svärfar, hans sambo och hennes föräldrar, så det blir nog en mysig kväll även då!

Förresten så går Findus mycket bättre nu, han haltar inte alls lika mycket längre så det känns verkligen skönt. På måndag är det dags för första vetrinärbesöket så får vi se vad de säger!

Ha en fortsatt bra jul!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: