torsdag 17 december 2009

Äntligen lite snö i Skåne

Nu har vi äntligen fått snö i som ligger kvar i Skåne, exakt en vecka innan jul. Det började snöa på dagen igår men det såg inte ut att bli långvarigt.. det snöade i princip hela dagen, kvällen och natten och nu är det helt vitt på innergården på jobbet!

Den här utsikten har jag idag :)

Jag och T möttes när jag slutat jobba och åkte till Burlöv center och shoppade. Det blev present till Emelie, svärfar & Susanne, faster Ingela, Basca oc Izzi. Nu har jag bara svärmor, pappa, kusin Anna och en del till T kvar. Till T vet jag vad jag ska ha så det är inget problem, till Anna och svärmor vet jag vad jag vill ha men har svårt att hitta det. Till pappa har jag faktiskt ingen aning... mycket eftersom han fyller år i morgon och får den bästa presenten då :) Efter shoppingen åt vi lite Wok och sen åkte vi vidare för att hitta resten av presenterna men klockan var ganska mycket och en del affärer hade stängt, så vi får ta resten på lördag innan vi hämtar Findus!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: