fredag 11 december 2009

Julfest med jobbet

Ikväll är det dags för julfest med jobbet, förhoppningsvis kan jag sluta redan 16.00 idag, ska ses på restauran El Patio kl 19.00 och äta middag och sen ska vi gå till en dart-klubb och kasta pil och sen får vi se om det blir mer för min del.. Imorgon är det inflyttningsfest hos Marcus och Cissi och sen på söndag ska jag hem till Anna på julmys med tjejerna. Fullt upp hela helgen alltså!

Börjar känna mig lite stressad nu, jag började att göra julkort ganska tidigt och gjorde de flesta då, men sen dess har det stått still så jag måste göra ett ryck i början på nästa vecka eftersom de ska skickas senast den 16:e december, alltså på onsdag!!! Har funderat på att köpa en jul-en (alltså trädet) och ha i stället för gran och när jag hämtar Findus är det bara ett par dagar till jul så då kan jag sätta ut den utanför dörren... Blir nog en sådan som är runt 1 meter hög tror jag. Jag har köpt/tittat ut nästan alla julklappar så det är bara inpackningen kvar nu.

Bara 13 dagar kvar till Julafton!

På lördag i nästa vecka är det dags att hämta hem Findus :) Jag fick en bild på honom och hans familj igår när jag precis hade gått och lagt mig.

Här är Findus med sin Mamma Mitzi och syskonen. Kattungarna är 11 veckor



♥ Kram Marie

Inga kommentarer: