fredag 21 november 2008

Vi ser det snöar..

...vi ser det snöar, det var ju roligt, Hurra! Eller inte...??!! Det snöar verkligen mycket i Malmö just nu och det lägger sig dessutom, inte alls kul i november. Om ett par timmar är allt bara blask och slask ändå.. Jag vill bara ha snö de två veckorna när det är jul och nyår, då är det mysigt, men inte redan.

När jag har slutat så är det dags för ljusbehandlingen igen och sen hämtar pappa mig eftersom jag ska äta middag där ikväll och dessutom passa på att tvätta lite. Imorgon är det dags för glitterfesten och nu är nästan hela outfiten färdig. Naglarna har blvit glittriga, jag har min väska och mina örhängen som är glittriga. Jag har ett glittrigt linne och ett par glittriga skor, dessutom blir det glitter-eyeliner och annat kroppsglitter. Alltså allt utom byxor/kjol (har inte bestämt vilket än) följer temat! :) Bilder kommer självklart efteråt.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: