måndag 17 november 2008

Into the wild

Jaha, nu är måndagen snart slut.. I fredags var det middag hemma hos mamma och pappa och sen en runda till Étage. I lördags var det en lugn dag tillsammans med T och sen var jag ute med Madde och Andrea på Buddah. Igår var det filmkväll med bara mig själv och "Into The wild". Det är en ganska djup film, den får en att tänka efter och det kan väl kanske vara nyttigt. Just nu tar jobbet ganska mycket tid så det händer inte så mycket annat under veckorna och helgerna går så himla snabbt.

Kan inte fatta att det är 1:a advent om två veckor, allt julpynt ska fram (har hämtat pyntet hos mamma och pappa nu) och det är dags att börja tänka på julkort, julbak och julklappar. Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt, tur att jag slutar tidigt en dag i veckan i alla fall.


Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer: