måndag 1 september 2008

Storstädning

Kan knappt tro att det redan är september igen, vart tog sommaren vägen egentligen?


Idag har jag varit duktig och storstädat i lägenheten, det tog en stund men det blev riktigt fint :) Imorgon vid den här tiden är jag nog färdigoperarad och på väg hem, så jag börjar bli riktigt nervös nu.. jag vet ju inte hur mycket jag kommer kunna se, hur lång tid det tar innan jag ser bra och hur ont jag kommer att ha. Men allt detta är ju helt normalt så det är egentligen inget att oroa sig för, men jag tycker inte om att inte ha kontroll så det känns lite jobbigt att jag kommer att behöva hjälp ett par dagar. Jag kommer i alla fall att sova hos mamma och pappa den första natten så får vi se sen.

Sedan i torsdags har jag passat/skött Daniels saltvattenakvarie, så mycket jobb det är med ett sånt och dessutom kostar det massor men det är ju så fint. Så nu ska jag springa dit och fylla på vatten och ge dom mat.

Min mobil tar ju inte de bästa bilderna precis, så jag ska ta med mig kameran och se om jag kan få lite ordentliga bilder som gör akvariet rättvisa!

Inga kommentarer: