torsdag 18 september 2008

Dator på service

Jag fick sladden till datorn, men det gjorde ingen skillnad.. jag ringde supporten igen och dom ville ta in den på service. Tydligen har jag en buisness-dator så i garantin ingår det att dom kommer och hämtar och lämnar datorn hemma hos mig! Det var dessutom en smart tjej jag pratade med och hon berättade att jag bara kunde ta ut hårddisken så var problemet med alla mina saker jag har sparat ur världen och i tryggt förvar hemma medan datorn fixas. Dom kom och hämtade den igår och lämnar tillbaka den på tisdag nästa vecka. Medan jag väntade på att dom skulle komma passade jag på att städa i lägenheten och det blir alltid lika fint!

Nu ska jag snart iväg till skolan och äta lunch med Emma, har typ inte träffat henne på två veckor nu och det känns lite tomt när man har setts 5 dagar i veckan i 2 år innan... Saknar dig min Emma!

Det händer lite annat just nu också, men det kommer i alla fall att vara hemligt ett tag till :)

PUSS

Inga kommentarer: