torsdag 4 september 2008

Keep getting better :)

Imorse när jag vaknade hade jag ont. Men jag asade mig upp ur sängen och åkte till Arbetsförmedlingen på basinformations möte. Det var jobbigt att sitta där i en timme och ha ont, men det är skönt att ha det gjort. Efter mötet gick jag hem till Marcus och vi åkte och åt lunch på Intermezzo och sen åkte vi hem till mina föräldrar och somnade båda två. Det behövde mina ögon verkligen! Jag har haft ont mer eller mindre hela dagen.. ingenting jag inte kan hantera men det är ju lite jobbigt såklart.

Jag kom på att jag behövde lite saker i lägenheten om jag skulle kunna sova hos mamma och pappa en natt till så mamma skjutsade mig och jag sprang upp. Där låg ett brev från SKTF och jag trodde det var mina nya inbetalningskort men sen kom jag på att jag precis hade fått nya och öppnade kuvertet. ÄRENDET BEVILJAS!! Jag får alltså mina återstående dagar utbetalade, 14500kr :) Det är ju inte helt fel! Ska dessutom förmodligen på en intervju nästa vecka på Fair Play TK som receptionsansvarig och hoppas såklart att det går bra! Nu börjar saker och ting äntigen gå som jag vill!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, nu skulle jag skicka en häftig kommentar. men det blir nog inte så. jättekul att se din blog. jag kommer att återbesöka den. :) kolla gärna på min sida ifall du vill

Marie sa...

Det ska jag absolut göra! Ser fram emot vår fika nästa veckan!