fredag 12 september 2008

Shopping och fest

Det blev ingen tenta idag.. Igår åkte jag in till stan för att shoppa och tittade inom hos nin frisör för lite konsultation. Jag tycker inte att jag har någon hårfärg utan det är bara tråkigt, så vi bestämde att jag skulle få slingor i två olika nyanser fast som ändå inte gör mitt hår ljusare eller mörkare så jag fick en tid i dag kl 9.00. Shoppingturen gick hur bra som helst, jag hittade både skor, stövlar, klänningar och ett överkast samt lite andra småsaker :) som det kommer bilder på så fort min dator fungerar igen! Har fortfarande inte fått sladden och börjar bli lite irriterad nu. Imorse åkte jag i alla fall till frisören och sen fick jag mina naglar fixade. Ikväll är det fest och jag kommer känna mig som en ny människa hoppas jag... för just nu är jag jättetrött, lite irriterad för datortrassel och att jag förmodligen måste byta mina skor jag köpte igår eftersom jag fick högerskon som var provad innan och alltså lite för stor... f-n också! Snälla låt det vända!

Trevlig helg
Puss

Inga kommentarer: