torsdag 25 september 2008

Flitig

Idag har jag hunnit med massor känns det som. Jag betalade räkningar och öppnade ett nytt sparkonto, åkte till Pelles och handlade en ny fin almanacka som jag har tittat på tidigare och nu hade dom 20% rabatt så det blev till och med billigare än jag hade tänkt mig, jag hittade dessutom en jättefin ljuslykta som också var nedsatt så den fick följa med hem. Jag åkte och köpte världens godaste baguette i Limhamns smörgåsbutik, storhandlade på Willys, köpte nötter på Malmborg, gjorde kopior på mina nyklar, eftersom jag har tappat bort en portnyckel och passade på att göra ytterligare ett sett som extranycklar när jag ändå var där. Min nyckel är blå med svenska flaggor på :) På vägen hem från Limhamn hittade jag fina kvistar som jag var tvungen att ta med mig hem och hänga på dörren för att få lite höstfint. Jag åkte hem till mamma och pappa för att lämna bilen och cyklade en extra runda på vägen hem eftersom det var så fint väder.

Vid halv fem tiden kom Mille till mig, vi gick ner till kvarterskrogen, åt middag och drack en cider och självklart blev det massor med tjejsnack! PUH.. nu ska det snart bli skönt att krypa ner i sängen och sova lite... synd att jag får sova ensam i natt... Men i morgon blir en mysig heldag/kväll/natt :)


Kvistarna på min dörr


Min fina ljuslykta

Kisses

Inga kommentarer: