söndag 13 januari 2008

PANIK!!!!!

Idag har jag panik, min dator håller på att krascha totalt, först var det mitt användarkonto som slutade fungera och sen var det mammas, alltså bara pappas kvar, sen är det kört! Jag måste verkligen hitta någon sjukt snäll datorkunnig person som kan hjälpa mig att lösa dagens största i-lands problem! Vad ska jag göra utan min dator????

I går blev det ett litet, men väldigt trevligt partaj, Mille, Johan och Johan var här och sjöng karaoke... ja, jag vet att det är väldigt mycket karaoke nu för tiden, men det är ju såå kul!! :) Idag blir det plugg igen för i morgon är det tentadags... :(

Det tråkigaste jag vet är att vänta på saker, små som stora.. Allt från att stå i kön på ica till att vänta på tentaresultat och kärleken.. Är trött på att vänta, jag vill inte vänta längre!

"Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge"

Inga kommentarer: