lördag 26 januari 2008

Lördag!

Det blev handboll igår, IK Lågan (Hörbys handbollslag). Damerna förlorade tyvärr sin match men herrarna vann! Innan handbollen åt jag en jättegod vildsvinsstek, har aldrig ätit det innan men det var verkligen gott!

Ikväll ska jag hem till Emma och Alexander och förfesta, sen ska vi ut! :) Innan förfesten ska jag köra mina föräldrar till en middag och sen gå en liten promenad med två stycken kinesiska nakenhundar.

Är fortfarande irriterad på en viss person, och jag måste verkligen ta tag i det innan det går ut över någon annan, jag vet inte vad han har sagt till sina kompisar men det verkar i alla fall inte vara till min fördel och det är verkligen inte jag som har gjort något fel!! Det är tråkigt att han tror att jag är en person som skulle vilja förstöra för andra, hade jag velat hämnas så hade jag gjort det för längesen!

"Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"

Inga kommentarer: