onsdag 16 januari 2008

Skönt med pysseldagar

Idag har jag rengjort alla mina smycken med silverdip från Guldfynd, det behövdes och det fungerar verkligen bra! Sen tog jag tag i almanackan igen, fotograferade en massa konstiga saker i närbild och blev riktigt nöjd med resultatet! Det är skönt att ha lite ledig tid så här innan skolan börjar igen, så man hinner göra allt sånt där som man inte hinner med annars. Pysseltid är min favorttid och jag borde ta mig tid till det mycket oftare! :)
Jag funderar på om jag kanske borde ge upp hoppet på att allt kommer att ordna sig och börja leva i verkligeheten istället.. men hoppet är ju det sista som lämnar en. Jag känner mig förvirrad och vet inte riktigt vad jag håller på med eller vad alla andra håller på med för den delen.

"Man kan inte både ha kakan och äta den"

Inga kommentarer: