fredag 18 januari 2008

Ingen att dela glädjen med...

Idag var jag i skolan och kollade mitt tentaresultat från den senaste tentan. JAG KLARADE DEN!!!!! Det var bara 6/20 som fick godkänt på den, resten fick underkänt. Ni kanske kan förstå min glädje, jag stod där och stirrade på pappert om och om igen bara för att vara säker på att jag inte hade sett fel. Men där stod ett G precis bredvid mitt personnummer!! :) Själklart ville jag dela min glädje med någon, så jag ringde mamma.. hon svarade inte, jag ringde till pappa men han svarade inte heller... Så mycket glädje men ingen att dela den med... typiskt.

Nu är det i alla fall äntligen fredag och det blir lite god middag och myskväll med mamma och pappa för att fira mina senaste tentaresultat :) Det kanske är min tur att ha ett bra år nu, som kompensation för 2007, det värsta året någonsin!!

"Oavsett om du tror att du kan eller tror att du inte kan, så har du rätt."

Inga kommentarer: