tisdag 22 januari 2008

Beroende!

Jag är verkligen helt beroende av solen, så fort solen tittar fram så försvinner alla bekymmer och allt som är tråkigt för en liten stund och jag kan njuta av att bara vara och tänka att jag kanske trots allt har en hel del att vara tacksam för. Solen ger mig ny energi och jag blir alldeles varm inombords. Det är helt enkelt underbart!

Idag var det skola igen och det var faktiskt lite roligare än igår, men efter fyra timmar med samma lärare börjar man bli ganska trött i huvudet... skönt att vara hemma igen!

Jag känner att det kanske är dags att ge upp hoppet nu, det händer liksom inget och jag vill så himla mycket. Det är väl kanske så att det plötsligt bara händer, när man minst anar det och det är kanske det som är charmen med det. Så jag får försöka att inte tänka på det och koncentrera mig på annat istället. Det är ju snart vår i alla fall, så man får väl glädjas åt det lilla!

Inga kommentarer: