tisdag 24 januari 2012

Oj vad tiden går!

Tiden går så himla snabbt och det är inte alltid jag hinner med bloggen mitt i allt annat jag vill/ska och måste hinna..

I alla fall så firade vi Richards 35-års dag i lördags, med Peters släkt. Vi fick plats alla 12 vid vårt stora matbord i vardagsrummet! Det blev massor av mat vill jag lova, vi åt i princip hela kvällen :). Först blev det smörgåstårta som vi hade beställt på något ställe där det är elever som gör dem. Det blev en med rostbiff och en med lax och räkor (och vi hade beställt alldeles för mycket, så det blir lunch till mig idag också), jag hade gjort frozen cheescake till efterrätt och till kaffet blev det Kerstins semlor och mina dumlekakor och sen lite godis såklart. Mätta och belåtna var vi allihop!

Söndagen blev en sådan där skön slappedag utan något inbokat! Bara film och mys och sista vilan innan en ny arbetsvecka!

Vi har fått snö i Skåne och det är riktigt kallt nu, men ändå sol och vindstilla, så det är väl okej även om jag längtar väldigt mycket till vår och sommar så vi kan fixa i trädgården och få lite färg på kroppen :)
Marie

1 kommentar:

ENDENISE sa...

sv: Ja sånt är skit jobbigt tycker jag. Den eviga frågan, vaaad ska vi äta? haha :D