onsdag 4 januari 2012

Grattis på födelsedagen Mamma!

Idag fyller min fina mamma år och vi ska dit efter jobbet och äta middag! Lite presenter blir det såklart och vad det blir ska ni få se en annan dag :).

Jag slutar jobba om 1½ timme, ska ta en tur i stan om det inte blåser för mycket, köpa nya Damernas värld, där duktiga Lina har gjort illustrationen till årshoroskopen :) och kanske köpa lite blommor på torget innan jag beger mig hem till mamma och pappa på middag. Richard har varit ledig hela veckan och kommer att möta mig där!




Bilden är från www.damernasvarld.se


Jag har hittat en app som är riktigt bra! Wrapp heter den, man kan ge bort gratis presentkort till folk, ja även presentkort som kostar, och så får man presentkorten i mobilen. (till Iphone och android). Har ni inte den redan så testa!

Ha en bra dag!

Marie

1 kommentar:

http://hannaskrypin.se sa...

Hoppas ni haft ett bra firande. :-)