fredag 13 januari 2012

Filmmaraton

Den senaste veckan har vi hunnit se en del filmer, vi kollar ganska mycket på film alltid, men just nu går inga serier som vi tvunget måste följa så då blir det mer film såklart.The Change up såg vi igår, en kul film, lättsam och rolig helt enkelt. En film man kan se när som helst, kräver ingen koncentration, vilket kan vara bra ibland!Kung Fu Panda såg jag faktiskt både ettan och tvåan efter varandra eftersom jag inte sett dem innan och Richard ville se tvåan. Den var lite småmysig och rolig och jag ångrar inte att jag såg dem :)In Time såg vi i onsdags, en lite annorlunda film, framtidsfilm kan man väl säga, men ändå inte Science fiction (vilken är den genre jag har svårast för). Den var intressant och spännande och helt klar den bästa av filmerna denna veckan!Flash of genius såg vi för en stund sen och den var okej men lite seg emellanåt. Ingen film man ska se när man är trött men den var ändå lite intressant och baserad på en verklig händelse.Det är alltid kul med lite filmtips tycker jag. Har ni några tips?

Marie

Inga kommentarer: