tisdag 9 november 2010

Tråkig

Det är fortfarande inte så mycket som är roligt.. det har dessutom blivit vinter i Skåne och vi har bara haft 3-4 grader de senaste dagarna.

Men trots det så försöker jag hitta på så mycket kul som möjligt.. I fredags var jag hemma hos Caroline och Linus på middag, vi kollade på Idol och drack vin. I lördags började jag dagen med att städa i lägenheten sen var jag och mamma på Burlöv center en runda och handlade lite presenter till denna helgen. På kvällen blev det middag hos mamma och pappa och sen en runda till Trelleborg för att träffa Anna och Emma. På natten vaknade jag av att jag hade så fruktansvärt ont i magen och det har inte riktigt gått över helt än.. I söndags satt jag hemma framför tv:n hela dagen och kvällen, först spelade jag Pacman (som jag köpte på lördagen) och sen blev det Ensam mamma söker. Jag passade även på att köpa ett minneskort till mitt playstation på Tradera för 1 krona, så att jag kan spara mitt Pacman och inte behöva börja om varje gång..

Igår ringde Lillan precis när jag kommit hem från jobbet och frågade om jag ville komma in till stan och hjälpa henne att välja glasögon och äta något. Det gjorde jag såklart! Efter en stund inne på Synsam och efter att vi ratat en hel del par glasögon hittade vi ett par som både vi och kvinnan på Synsam gillade så de beställdes :) Efter det gick vi till Restauran Davidshall (?) och åt Tapas och självklart ältade lite :). Vi kom fram till att vi ska ordna med nyårsafton i Lillans lägenhet och jag ska fixa ihop någon mat, men vem vi ska bjuda är fortfarande oklart, men det är ju ett tag kvar att fundera på!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: