söndag 7 november 2010

Sista tidens småpyssel

Tiden går även om det är långsamt ibland.. jag tänker en hel del på det som har varit även om det inte hjälper. Men det gör ju så himla ont och jag vill bara att det ska gå över!Jag försöker hålla mig sysselsatt för att distrahera tankarna med annat, annars blir jag tokig.

Jag hittade ett gammalt nykelskåp hemma hos mamma och pappa och såg genast potentialen. Bilden plockades bort och hela skåpet, utom glaset då, spraymålades vitt i ett par omgångar och sen skrapade jag bort färg på några ställen för att få en gammal look!

Före


Vad tycks? Jag är i alla fall väldigt nöjd


Jag har länge funderat på vad jag ska göra med väggen i sovrummet och jag har haft en del idéer men inte varit riktigt nöjd ändå. Häromdagen så bara slog det mig, jag har ju kvar väggdekorationen från den andra lägenheten så jag passade på att utveckla den lite. Väggen är stor och kvisten fick fjärilar runt omkring. Man ser den när man går förbi utanför mitt fönster, så alla grannarna kan titta på den :)


Vad tycker ni om den?

♥ Kram Marie

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Fint! Älskar själv chabby chic. Du fick till det med nyckelskåpet.