fredag 26 november 2010

Längtar till i morgon!

I onsdags efter jobbet skulle jag lämna in mina skor till Kenth, lämna tillbaka filmerna, åka till blodcentralen och lämna blod och så hälsa på mormor innan jag träffade J. Men det blir verkligen aldrig som man tänkt sig.. När jag kommer ut till bilen så är den helt död.. Pappa och Mamma kallades snabbt dit men den reagerade inte och vi hade halvtrasiga startkablar.. så istället fick jag skjuts av mamma, fick snabbt kasta mig in och lämna skorna, åka med mamma och hämta en madrass och sen släppte de av mig hos J. Det blev lasange och film och sen var jag tvungen att åka hem och sova lite.

Halv sju igår ringde klockan och det var dags att åka till Ullared med min arbetskollega, kusin och faster. Det blev en lång dag och jag var sjukt trött när jag kom hem och hade packat upp allt. Men jag fick med mig en hel del hem och bilen var verkligen fullpackad :)

Idag känns det som måndag eftersom jag var ledig igår så det är väldigt skönt att det faktiskt är fredag och bara 2½ timme kvar att jobba innan helgen. Jag ska hämta mina skor igen, nyklackade och så ska jag lämna filmerna. Ikväll ska jag till mamma och pappa och äta lite middag, det var ett tag sen nu och eftersom jag är ganska trött kan det vara skönt med en lugn fredag!

I morgon är det däremot fest, jag har dock inget att ta på mig (garderoben är full men jag är ju tjej ;)) så jag tänkte att jag kanske kan åka iväg en runda till Entré direkt när de öppnar och se om jag hittar något. Sen ska jag hem till Lillan och käka något innan det blir fest! I morgon är det dessutom planerat för utgång och det var längesen!!!

På söndag är det dags att julpynta, ÄNTLIGEN! Bilder kommer såklart när jag har fixat klart :)

Ha en bra helg!

Marie

Inga kommentarer: