söndag 31 oktober 2010

Tankspridd

Den senaste veckan har jag varit väldigt tankspridd och orolig och när jag blir det så har jag svårt att koncentrera mig och tänka på annat. Jag har pratat mycket med mina fina vänner och jag har dessutom varit hemma hos Lillan 3 dagar denna veckan och hon har varit ett enormt stöd för mig. I fredags var vi ett gäng tjejer som kollade på Idol och snackade skit, en lugn och skön fredag. Igår kände jag att jag behövde hitta på något kul, så jag var först hos Lillan på förfest och sen hämtade Fredde upp mig och vi åkte till Marcus och Pillan som hade chokladfontänfest. Vid tolv skjutsade Fredde mig hem igen, jag var helt slut och somnade direkt.

Idag har jag städat i min klädkammare, hängt allt på rätt plats och plockat undan en hel flyttkartong med sommarkläder som ska ner till källaren i väntan på nästa sommar. Allt för att tänka på annat. Jag funderar på att dammsuga också men jag har ingen ork just nu, så istället sitter jag framför tv:n och slötittar. Om ett par timmar är det dags för Ensam mamma söker och sen är denna veckan slut. Hoppas på att nästa bir bättre!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: