tisdag 29 juni 2010

Separationsångest och lycka

Jag kan inte förstå att det är dags på lördag, tre veckors längtan och väntan och nu är det äntligen dags att flytta från min första egna lägenhet. Jag har bott i min lägenhet i lite mer än två år och det är en helt perfekt första lägenhet, speciellt när man studerar. Men det är dags att bli ännu mer vuxen nu, jag kommer att ha en tvåa, ett sovrum, klädkammare och balkong!! Det är overkligt fortfarande, men helt underbart. Jag packade lite till igår, det är jobbigt nu, det blir mycket konstiga blandningar i kartongerna, allt ska ner på så lite plats som möljigt. I morgon ska allt vara packat och klart för flytt. Det är lite nervöst och pirrigt och det är kanske inte så konstigt egentligen. Jag har inte flyttat mycket i mitt liv, i huset hos mina föräldrar bodde jag i 22 år och sen i ettan i 2 år.. lite separationsångest är det allt, men det kommer att bli bra!

Idag har vi lång lunch och har bestämt att vi ska gå ut och sätta oss på någon uteservering för att äta lunch. Pratade med Johan i morse och han skulle med sitt jobb till gränden ikväll, jag blev såklart sugen på det och ska se om de andra också är det :)

Ha en underbar dag i solen!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: