måndag 28 juni 2010

Life is good!

Nu har vi sommar på riktigt i Malmö! Det händer mycket bra saker nu, det är sommar äntligen och jag har varit och solat och badat för första gången i går! Jag och Johan var vid Dalby stenbrott ett par timmar, vi doppade oss snabbt bara eftersom det var riktigt kallt och sen blev det mjukglass i Limhamn. Jag var hemma en runda och åt lite, satt på gården i solen och läste en tidning och sen träffade jag Johan och hans kompisar på Bo01 en liten runda. En perfekt dag och kväll i solen alltså!

Onsdag, torsdag och fredag slutar jag tidigt från jobbet, vilket behövs eftersom det är slutspurt innan flytten på lördag. Besiktning i gamla lägenheten på onsdag kl 13.30, besiktning i nya lägenheten på torsdag 9.30, det sista ska packas ner och möblerna ska plockas isär och klockan 9.30 på lördag startar flytten! Det ska bli så skönt och kul och spännande!

Nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag. På onsdagkväll ska jag festa lite med kusin Anna och Åsa, på torsdagen är det min födelsedag och det blir nog middag med mamma och pappa och sen blir det kalas och fest på lördagen.

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: