tisdag 8 juni 2010

Köpa ny mobiltelefon

Oj, nu har jag ju passerat 500 inlägg :) Vädret är lite bättre idag, det regnar i alla fall inte och det var 15 grader i morse. Idag börjar chefen inte förren 13.00 så jag hinner med lite annat nu på förmiddagen. Ikväll ska jag hem och tvätta, jag har inte så mycket denna gången så det är helt okej. Nu är det näst sista gången jag tvättar där, sen blir allt mycket lättare, bara en våning ner till tvättstugan. Vilken skillnad!

Jag har behövt en ny mobil länge nu, min stänger av sig mitt i samtal och hittar inte SIM-kortet emellanåt, dessutom har Findus skyfflat ner den på golvet så många gånger att baksidan knappt sitter kvar längre, så det är verkligen dags nu! Anledningen till att jag inte har köpt någon än är att jag har varit lite sugen på en iPhone, men jag tycker att de är alldeles för dyra och det är onödigt eftersom jag förmodligen inte kommer använda alla funktionerna ändå, dessutom så gillar jag Nokia, vilket jag alltid har haft. Nu har jag hittat en som jag skulle vilja ha, ska se om jag hinner åka iväg i morgon efter jobbet och köpa den kanske :) T påminde mig om att vi får pengar tillbaka på skatten denna veckan så det passar ju utmärkt! Vad tycker ni om den? Tydligen kan man byta skal på den också och det känns ju kul.




♥ Kram Marie

Inga kommentarer: