lördag 12 juni 2010

Packar och packar

Igår var jag på middag hemma hos mamma och pappa, storebror med familj var också där! Det blev en trevlig kväll med massor av mat och ett par drinkar. I dag har vi varit ute och handlat fler flyttkartonger till mig, lampor till föräldrarnas vardagsrum och sen var vi en runda och hälsade på några goda vänner i sommarstugan.

När jag kom hem satte jag igång att packa direkt, fem kartonger packade, nästan hela vitrin skåpet i lådor. Dessutom bar jag ner 3 av lådorna i källaren (det är 5 våningar ner så det tar sin lilla stund). Jag tog ner hyllor och en del tavlor från väggarna och spacklade igen hålen. Det visade sig att spackelt var nästan samma färg som väggarna :) Det är en hel del kvar att packa så jag får fortsätta i morgon.. Bara 20 dagar kvar till flytt! Nu har jag ätit en räkmatta och satt mig i soffan, ska kolla på Wedding Daze om en timme.

Min nya mobil är förresten toppen, jag kan inte låta bli att pilla på den! Det har varit en tung vecka känslomässigt och jag vet inte riktigt hur jag ska komma över det. Det är verkligen tomt...

Ha en fortsatt bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: