tisdag 13 april 2010

Uppdatering

Jag pratade i telefon med T när det ringde på andra linjen, det var privat nummer så jag gissade att det var någon försäljare. När jag hade pratat färdigt med T lyssnade jag av meddelandet och det var från Kanslihuset angående mitt lägenhetsbyte. Hon ställde några frågor och vill prata med min chef (referens) och vi bestämde att hon kunde ringa till honom i morgon eftersom han slutar tidigt. Sen skulle hon gå på semester torsdag-torsdag och hon lovade att hon skulle ta tag i bytet igen när hon kom tillbaka från semestern. Hon hade dessutom pratat med han som bor i lägenheten nu och bett honom om koplettering av den tredje partens uppgifter eftersom det är triangelbyte. Så med lite tur har jag besked om 2 veckor senast :) Håll tummarna!


♥ Kram Marie

Inga kommentarer: