fredag 9 april 2010

Min lediga dag!

Igår var jag ledig från jobbet och jag han med en massa saker. Jag gick upp och åt frukost, pillade lite på datorn och mös med Findus och sen begav jag mig till Ekohallen. Handlade kattmat, strö till lådan osv., hittade ett par snygga skor på rea på Skopunkten och min ansiktskräm på Engelbrektsboden. Jag tog en runda in på Panduro outlet och handlade lite smått och gott och sen åkte jag vidare till B&W för att handla en ljuslykta till Marianne som fyller år idag men ska ha kalas i morgon. Hittade en plånbok som jag var tvungen att köpa. Min väska som jag köpte för en och en halv månad sen hade gått sönder så jag lämnade tillbaka den i onsdags och fick tillgodokort som jag använde för att köpa plånboken :). Jag haffade en baguette med räkor, på ett café, handlade på Özen allfrukt till kvällen och så åkte jag inom blodcentralen och lämnade blod. Ringde till faster och tänkte hälsa på henne när jag ändå var i närheten, men hon var ute och promenerade med farfar så det får bli en annan dag istället.


Mina nya snygga pumps. www.skopunkten.se

På vägen upp till lägenheten med alla kassar blev jag yr, det svartnade för ögonen och jag blev alldeles kallsvettig... brukar bli så när jag har lämnat blod.. men efter en liten stund, sittandes på hallgolvet, kändes det bättre igen. Jag färgade håret och sen påbörjade jag maten. Vid fem kom Mille och vi åt middag och snackade skit :) En produktiv dag och en mysig kväll!

Jag försökte ringa min hyresvärd innan för att dubbelkolla att han har fått mitt mail angående byte av lägenheten, men jag fick inte tag på honom så jag får ringa igen lite senare. Även om det är lång tid tills det är dags att flytta så vill jag ha ett besked så man inte går och väntar i onödan och ändå inte får byta. Då ska man ju börja om från början igen och jag har två andra intressanta byten om inte detta skulle gå igenom och det vill man ju inte missa iså fall.

Eftersom jag var ledig igår så känns det som måndag idag, gissa om det är skönt att det faktiskt är fredag :) Dessutom kan jag nog sluta redan 15.30 idag eftersom det inte är några patienter inbokade efter det!

Ikväll ska jag kanske på bio med T, vi pratade lite löst om det igår och i morgon ska jag på kalas hos Marianne så det blir nog en bra helg!

♥ Kram Marie

Inga kommentarer: