söndag 1 juni 2008

Sista föreläsningen!

I torsdags hade vi sista föreläsningen i skolan och avslutade med utvärdering och en väldigt god cheesecake :) Nu är det bara inlämning av sista projektarbetet (ska jag skicka idag), redovisning på tisdag och tenta på torsdag kvar. På torsdag efter tentan blir det klassfest för att fira det äntligen är över! Det har varit en jobbig termin, men jag tror faktiskt att många av oss kommer att ha stor användning av det vi lärt oss!

I fredags jobbade jag hela dagen i receptionen på Skanska och sen åkte jag hem till mamma och pappa på middag, alltså en lugn och skön fredagskväll! I går var det lite stressigare... jag började med projektarbetet direkt när jag vaknade, sen kom pappa hit och fixade min läckande vask, jag åkte hem till mamma och pappa för att städa (mot betalning såklart :)), passade Tussen, åt grillat och körde till Alberta för att fira Christoffer och Karin som hade födelsedagsfest. Halv två var jag hemma efter att ha lämnat av folk på Slagthuset...

Inga kommentarer: