onsdag 11 juni 2008

Inlägg 100!

Jag har ju alltid sagt att jag tänker för mycket men ibland tänker jag nog inte överhuvudtaget.. De senaste månaderna har jag förstått att jag har gjort en del saker som jag kanske inte borde ha gjort, jag har sårat folk utan en tanke på att någon skulle bry sig om det. Men när jag tänker efter så har jag faktiskt gjort sånt som jag hade blivit jätteledsen för om någon hade gjort mot mig. Jag vet inte vad jag ska säga mer än förlåt och att jag verkligen inte har gjort det medvetet! Ibland behöver man själv bli sårad för att inse hur ont det gör!

Till något roligare; i morgon ska jag till Securitas på möte tillsammans med Uniflex eftersom jag nog ska jobba två veckor i deras reception under sommaren! :)

Dessutom vann Sverige sin första EM-match mot Grekland i går med 2-0 men det är det väl ingen som har missat! Sjukt spännande match och jag hoppas att det kommer att fortsätta så här! Jag hade en trevlig kväll igår och tack så mycket för chokladen, den var supergod! :)

Inga kommentarer: