tisdag 24 juni 2008

Ansiktslyft

Idag har det varit lite mer att göra på jobbet, dels för att jag har hittat på lite egna arbetsuppgifter. Jag har faktiskt städat och organiserat i förrådet, det behövdes eftersom folk ställer in allt möjligt konstig där tillsammans med kontorsmaterial och julprydnader. Jag har även fått en del telefonsamtal och frågor som jag inte kunnat svara på direkt, men med lite hjälp från mina kollegor har det mesta löst sig. Kaffemaskinens filter var slut i morse (man märker att folk verkligen behöver sitt kaffe) och det är en maskin som vi hyr in, så jag fick ringa och be någon komma hit asap och det gjorde dom såklart :) Sedan var det dörrens kodpanel som var trasig så folk kunde inte gå in från det hållet de brukade utan fick gå runt huset (och det är faktiskt jobbigt på morgonen ;)), så då var det bara att ringa fastighetsförvaltaren så dom kunde skicka hit någon som kunde fixa det. Jag har pratat med Scandic i Linköping för dom ville ha fakturaunderlag och så har jag tagit emot post och paket.. Det mesta av detta hände dessutom innan lunch...

men eftersom jag inte har så mycket att göra på jobbet just nu så har min blogg fått ett ansiktslyft, lite ny info, länkar och mer färg :) Hoppas att ni tycker att det blev lika fint som jag tycker!

Inga kommentarer: