måndag 23 juni 2008

HJÄLP!!!!

Nu jobbar jag min fösta hela sommarvecka på Securitas Direct. På morgonen var det lite att göra men resten av dagen har det varit väldigt lugnt, de flesta har ju börjat sin semester denna veckan.

Så istället för att jobba har jag surfat runt och kollat upp bröllopslokaler, kommit på förslag på inbjudan, placeringskort mm. så får vi se om syster gillar dessa. Jag är så glad att hon ska gifta sig och att jag får medverka och hjälpa till med massa viktiga saker runt både förlovning och bröllop, de som känner mig vet ju att jag älskar bröllop och att jag är sjukt bra på att planera och organisera. Min kusin har alltid sagt att jag borde bli bröllopsplanerare, så detta får väl vara ett litet test och se om det är kul och om jag skulle kunna klara av det :) Så var beredda på lite bröllopsblogg framöver...

Nu till något helt annat; jag skulle behöva er hjälp! Har en idé om en tavla som jag vill göra med en massa ordspråk eller "bra sagt" fraser. Så om ni har några sådana på lager så kan ni väl dela med er (så utlovas en bild på den färdiga tavlan så småningom)! ex. "Om du inte är en del av lösningen så är du en del av problemet...."

Nu ska jag ta tag i de sista arbetsuppgifterna innan det är dags att gå hem för dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ilandsproblem, nytt jobb, besvikelser mm... dessutom nytt foto. Alltid trevligt med uppdateringar.