måndag 23 april 2012

Victoria 11 år


Idag fyller min söta brorsdotter Victoria 11 år och vi var där på kalas igår. Det bjöds på riktigt gott grillat och potatisgratäng. Och till efterrätt hade jag bakat en hallonpannacottapaj och en kladdkaka med marshmallows och chokladbitar.

I present av oss fick hon lite pysselsaker och så hade jag gjort ett namnhalsband med en liten ängel till henne, och ett kort då förstås.

Som vanligt har jag fotograferat med min fantastiska mobilkamera och bilderna är lite suddiga, men ni ser nog ändå tror jag :)




Det tjejiga kortet med rosa och lila fjärilar

4 kommentarer:

Jenny sa...

åh, kladdkaka med marshmallows och chokladbitar lät ju inte helt fel!
Fint halsband :)

sv: Ja man får verkligen ta vara på varenda minut!

Mamma till William och Wilma sa...

Grattis till henne..Fint halsband :) Så undebrart väder vi har i dag..kram

Emma sa...

Jo jag sydde ju en men sedan kände jag att jag hellre ville ha en ny, jag är tveksam på att den jag sydde kommer passa och visst är den lite söt men den jag köpte är 1000 ggr finare och jag vill gärna ha en klänning som kan gå i arv i våran familj och då blir denna jättebra :)

Vad roligt med lite kalas :)
Kram

Mille sa...

Du gör så fina pysselsaker!
Halsbandet var riktigt snyggt... ett sånt önskar jag mig av dig (pik).
Jag skulle göra ett bröllopskort förra fredagen och då hämtade jag lite inspiration från dina kort ;) Blev ganska lyckat men jag glömde ju självklart fota det till min blogg! Jaja.

KRAMAR