torsdag 12 april 2012

Dålig uppdatering

Oj, vad jag har varit dålig på att blogga denna veckan.. men det är så när vardagen lullar på och det inte händer särskilt mycket. Vädret har varit tråkigt och jag har känt mig tråkig och haft mycket annat i tankarna. Men nu ska jag bättra mig hade jag tänkt :)

Allt i trädgården har liksom tagit en paus nu när det har varit lite kallare igen, men man ser ju att det börjar bli grönt på buskar och träd nu så det behövs nog bara ett par dagar med sol innan allt exploderar och blir helt grönt! Gräsmattan händer det inte så mycket med heller, men vi hoppas att den tar sig.

I fönstret på jobbet händer det dessto mer faktiskt, nu kommer där nya stänglar på alla tre (!) Orkideer så här kommer det blomma ordentligt under våren i alla fall :)

Ville passa på att tips om att H&M har rea i sin nätbutik nu och jag passade i alla fall på att fynda lite billiga bra-att-ha-plagg, ett par jeans bland annat! Skynda och fynda ni med!

Ha en fortsatt bra dag!

Marie

2 kommentarer:

ENDENISE - a mama's story sa...

sv: fast jag vill inte behöva lösenordskydda. Har alltid vart öppen och ärlig..så tråkigt att det finns så vidriga människor där ute. Kram

ENDENISE - a mama's story sa...

sv:Ja hon växer så det knakar minst sagt :D kram och ha en fin dag!