torsdag 29 mars 2012

Sått fröer

Under helgen hann jag även med att så de första fröerna som skulle förkultiveras inomhus. Det blev både lite grönsaker och sommarblommor. Nu har det snart gått en vecka sedan planteringen och det har kommit upp massor redan :) det har jag dock inte hunnit fotografera än, men det kommer!




Jag använde mig av både mitt fina riktiga lilla växthus och ett i plast för att allt skulle få plats. Jag vet dock inte var jag ska göra av alla krukor när de är omplanterade i fler krukor, och när resten av fröerna ska sås, men det blir ju ett senare problem.
Marie

2 kommentarer:

Russin sa...

hej hej..

här har vi alla fönster med frön vi sått.. Chili, gul lök, purjulök och tomater.. :) så roligt det är.. :)

kramisar

ENDENISE sa...

nej så mysigt :D hoppas att det blir något :D