måndag 19 mars 2012

Fin entré

Igår var vi på Center syd i Löddeköpinge och shoppade lite, eller ja det var mest Richard som shoppade. Jag hittade en H&M basic kjol, en modell längre, lite underkläder och ett par svarta tygskor! På vägen hem åkte vi inom svärföräldrarna en kort stund och hämtade en blomma som svärmor planterat åt oss :)

På eftermiddagen kom Magnus och Camilla förbi på en fika och sen blev det lite trädgårdsarbete. Richard gjorde av med jordhögarna vid slänten och fyllde igen lite hål i gräsmattan och krattade fint! Jag klippte lite grenar av Forsythia och planterade lite mer blommor till entrén. En härlig dag i härligt väder alltså!



Ignorera ogräset ;)


Blomman från svärmor
Marie

2 kommentarer:

Yohanna sa...

Kul med växter utanför entren, jag ska också försöka våga mig på något snart när det inte är så kallt längre!! Ser väldigt trevligt ut med NÅGOt tycker jag, även om jag är kass på att sköta det..

Russin sa...

hej hej..
så fint du gjort.. önskar jag med hade en entre och göra fin..

kram