tisdag 28 februari 2012

Vår på gång?

Igår var jag ledig från jobbet, vi var på begravningsbyrån.. det blir begravning den 12 mars för mormor.. Idag är jag tillbaka på jobbet, kände att jag behövde komma igång igen och att ha tankarna på annat!

Det verkar som det kanske eventuellt kan vara lite vår på gång nu? Det är soligt och fint här i Malmö i alla fall så jag hoppas att det håller i sig. Det är ju mars på torsdag och det är väl en vårmånad i alla fall? Det går så fort när det väl blir vår, ena dagen är det grått och tråkigt och nästa dag är det grönt på alla träden :) och innan man vet ordet av är det sommar igen! Denna sommaren ska jag verkligen passa på att njuta och vara ute så mycket jag bara kan i vår lilla trädgård! åh vad jag längtar!

I lördags var vi hos Henrik, Andrea och lilla Julia på lunch. Julia var trött och sov mest hela tiden, men det var mysigt att se henne och att träffa Andrea och Henrik såklart :) På vägen hem åkte vi inom Entré på lite shopping, hittade i alla fall 2 tröjor och en bok på rean! Resten av helgen har vi bara varit hemma och tagit hand om varandra, promenrat och tittat på film!

Ha en bra vecka!
Marie

1 kommentar:

ENDENISE sa...

jag tror det kommer komma ett oväder till haha :)